
Son dakika haberine göre; Fenerbahçe, Süper Lig’de kalan tüm maçlarda yabancı hakemlerin görev alması için TFF’ye başvuruda bulunduğunu açıkladı.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Fenerbahçe Spor Kulübü’nden yapılan açıklama şöyle:
24 Şubat 2025 tarihinde oynanan derbi müsabakasına Türkiye Futbol Federasyonu tarafından atanan yabancı hakem heyeti yönetiminin Türk futboluna olumlu anlamdaki katkıları spor kamuoyunun çoğunluğu tarafından görülmüştür.
Gerek müsabaka öncesi gerekse müsabakadan sonra hakem heyetinin performansı sonucunda aynı hakemin bazı Süper Lig kulüpleri tarafından da kendi müsabakalarında istenmesi, bugüne kadarki taleplerimizin haklılığının bir göstergesidir.
Bu sebeple Türkiye Futbol Federasyonu’na 25 Şubat 2025 tarihinde müracaat ederek 2024 – 2025 sezonunda kalan tüm müsabakaların yabancı hakemler tarafından yönetilmesi talebimiz resmi olarak iletilmiştir.
Bu bağlamda rakiplerimizin bizimle olan müsabakalarının yabancı hakem tarafından yönetilme isteğini memnuniyetle karşıladığımızı kamuoyunun bilgisine sunarız.
Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
989 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
607 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
595 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
576 kez okundu
5
Dorukhan paylaştı! Derbi öncesi Beşiktaş’a müjde.
565 kez okundu