Teknik direktör Fatih Terim’in çalıştırdığı Al Shabab, Suudi Arabistan Pro Lig’in 18. haftasında Al Ettifaq’a deplasmanda 3-1 yenildi. Fatih Terim karşılaşmanın ardından düzenlediği basın toplantısında, yenilgiye rağmen takımının performansından memnun olduğunu dile getirdi.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
‘6 KEZ TOPUMUZ DİREĞE ÇARPTI’
Sergiledikleri performans sebebiyle futbolcularına hayranlık duyduğunu söyleyen Terim, “Berabere bile kalsak üzülürdüm. 90 dakika Al-Ettifaq’ın yarı sahasında oynadık. Kaleye 30 şut çektik, 6 kez topumuz direğe çarptı ve bir penaltı kaçırdık.” dedi.
‘HAYATIMDA BÖYLE BİR MAÇ HİÇ İZLEMEDİM’
Karşılaşmadan galip ayrılan El Ettifaq’ı da tebrik eden Türk teknik direktör, özellikle ikinci yarıda oyunlarına dikkat çekerek “Takımın bu yarıda gösterdiği performansı ifade edemiyorum. Mükemmeldi ve hayatımda böyle bir maç hiç izlemedim ama bu futbol” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
988 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
607 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
594 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
575 kez okundu
5
Dorukhan paylaştı! Derbi öncesi Beşiktaş’a müjde.
565 kez okundu