
Slovakya’da düzenlenen 2025 Avrupa Güreş Şampiyonası’nda milli sporcular Evin Demirhan Yavuz, Bediha Gün ve Yasemin Adar Yiğit gümüş madalya aldı.
Kadınlar 50 kilo finalinde Ukraynalı Oksana Livach ile karşılaşan Evin, minderden mağlup ayrıldı. Geçen yıl da ikincilik kürsüsünde yer alan Evin Demirhan Yavuz, 2022 yılında Avrupa şampiyonluğuna ulaşmıştı.
59 kilo finalinde bağımsız sporcu Anastasiia Sidelnikova’ya yenilen Bediha Gün de Avrupa ikincisi oldu. Bediha, Avrupa şampiyonalarında daha önce 4 bronz madalya almıştı.
Avrupa Güreş Şampiyonası’nda 76kg milli güreşçimiz Yasemin Adar Yiğit finalde Ukraynalı Anastasiya Alpyeyeva karşısında gümüş madalya kazandı.
BİR MADALYA DA BUSE’DEN
Avrupa Güreş Şampiyonası’nda 68kg milli güreşçimiz Buse Tosun Çavuşoğlu bronz madalya karşılaşmasında Ukraynalı Manola Skobelska’yı 9-6 yenerek Avrupa Üçüncüsü oldu.
Ayrıca milli güreşçi Tuba Demir, 55 kilo bronz madalya maçında Ukraynalı Oleksandra Khomenets’e yenildi.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
987 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
606 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
594 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
575 kez okundu
5
Dorukhan paylaştı! Derbi öncesi Beşiktaş’a müjde.
565 kez okundu